lørdag den 3. juli 2004

Bør ikke læses på tom mave!

Kom ikke og sig jeg ikke advarer dig på forhånd, Ole ;o)

 Så fik jeg spist den ene af de to indkøbte engelske bøffer og for en gangs skyld lavede jeg ikke bernaisesovs til - i stedet lækre saftige champignons, bagt kartoffel og persillesmør. Det smagte mindst 8 gange bedre end billedet viser :o)

Mums ;o)

Hvordan er status så på rengøringsfronten her i huset? Tjo, nu er køkkenet også færdigt; Alm. oprydning, låger vasket af, komfur og ovn renset, begge køleskabe afrimede og rengjorte, gulvet vasket.

Faktisk får jeg et mindre chok hver gang jeg kommer ud i køkkenet; Så pænt har det ikke været længe - har endda allerede taget opvasken efter aftensmaden :o)

 Sidste rengøringspunkt i dag bliver at få orden på begge reoler i gangen og så må stuen og soveværelset vente til imorgen - der skal først nemlig sorteres papirer til den store guldmedalje - hvis jeg har energien, begynder jeg på det i aften, meeen tror nu mere jeg hopper på BattleNet ;o)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar