søndag den 9. maj 2004

Kender du det??

.....at smide dig på sofaen for at se en film....der faktisk er god.....men alligevel opdager du pludselig at filmen har været færdig længe.....og at du da vist ikke har fået set ret meget af den?? 

Det skete for mig i går aftes -> Havde lagt mig godt til rette på sofaen for at se "Sleeping Hollow"....nåede lige at se Johnny Depp ankomme til byen og høre historien om den hovedløse kriger (Christopher Walken)...

...og så husker jeg ikke mere...... ....vågnede ved 6 tiden i morges........

Hm....jeg må da vist have blundet lidt....??!!"

 Nå - ind i seng og sove videre.

Stod op allerede ved halv 10 tiden..og satte mig til skærmen og knoklede løs med forberedelse til i morgen.....og hvor jeg bare nyder den kæmpeskærm jeg har fået af veninden :o))

 Så vidt jeg kan regne ud er jeg næsten færdig med al forberedelse nu.....så NU skal jeg altså se hele "Sleeping Hollow" - og......hvis jeg falder i søvn igen...må det være pga. filmens titel :o)

Sker det tit for dig, at du falder i søvn til en film, selvom filmen er god?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar