søndag den 9. maj 2004

Film, film og atter film...


Hvor er det bare typisk mig at begynde på sådan et projekt en søndag aften, når min fri-uge er forbi......!

Hvad er det så jeg er gået i gang med?

Jo, såmænd at skrive en liste over de film jeg har (købefilm - gider dælme ikke tage hele skuffen med optagne film med også *G*)

Ikke fordi jeg laver en fancy database over det - har stadig ikke fundet ud af at bruge database - så det bliver bare i en almindelig tekstbehandlings-tabel...

...men MAND, hvor tager det lang tid......!!

Har fået skrevet alle over 120 titler ind....men at finde alle de oplysninger.....!!

Syntes ellers jeg netop begrænsede mig....har jo hverken instruktør, priser, producer, scriptwriter eller lign. med som oplysninger...kun om det er VHS/DVD, filmtitel, årstal, hovedroller (skuespillere) og så IMDB's definition på genre....

Hvorfor gør jeg det så? 
Fordi jeg længe har gået og overvejet at få det gjort.......og så havde jeg lysten til det lige nu.... (før jeg vidste hvor lang tid det vil tage - og nu bliver jeg nødt til at gøre det færdigt *G*)

Gør du også tit sådan noget? Går i gang med et projekt, når du egentlig ikke har tid til det? Hvis ja - hvorfor gør du det?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar