tirsdag den 18. maj 2004

Det er ganske vist: Jack Sparrow vender tilbage......

....i hvert fald i følge TV2.

 De film glæder jeg mig til at se, om end en 2'er og 3'er sjældent kan leve op til 1'eren, men jeg håber det bedste :o) om ikke andet er Depp som Jack Sparrow da med til at højne filmene uanset hvad.

 Og nu vi er ved Johnny Depp....så har jeg egentlig aldrig syntes han var en specielt exceptionel skuespiller..(Min yndlingsskuespiller er stadig Mel Gibson.)....men....i mit igangværende projekt med at få lavet en liste over mine film (Nej, den er ikke færdig endnu, ligesom Paris-dagbogen også mangler at blive færdig. Red.), går det op for mig at jeg indtil videre har købt fire film, hvor han har hovedrollen.....såh...(Dog stadig et pænt stykke vej op til de 30-32 film jeg har med Gibson *G*)

Den første film jeg købte med ham var From Hell, da jeg jo er meget interesseret i Jack the Ripper-sagen.

Filmen fik rådårlige anmeldelser, såvidt jeg husker, men det er jeg ligeglad med. Jeg kan vældig godt lide den...og det er da det vigtigste :o)

Dernæst anskaffede jeg The Ninth Gate, da jeg er vild med den bog filmen er en adaption af, nemlig "Dumas-Klubben" af Arturo Pérez-Reverte.

Første gang jeg så den, var jeg ikke synderligt imponeret, da der var visse - imo - vigtige sammenhænge, der var udeladt i filmen.

Næste Depp-film, der blev anskaffet, var så Pirates of the Carribean.....og så var jeg solgt.....Depp er genial som Jack Sparrow....intet mindre! Dagen efter jeg havde set den, måtte jeg bare se The Ninth Gate igen - og sandelig om ikke mit indtryk af Depp (og dermed også af filmen) havde ændret sig - i positiv retning.....hm...gad vide om jeg er blevet manipuleret? *G*

Kort tid efter måtte jeg så også anskaffe mig Sleepy Hollow - så den for et par år siden - og da jeg elsker sådanne historier, ja så fandt jeg filmen god - og jeg blev heller ikke skuffet ved et gensyn her for et par uger siden :o)

Nu er jeg så bare spændt på hvilken Depp-film, der bliver den næste til at stå på min hylde.....?? Nogen forslag?

Hvad synes du egentlig om Johnny Depp? Hvilken skuespiller er egentlig din yndlingsskuespiller??

Ingen kommentarer:

Send en kommentar