lørdag den 8. maj 2004

Biftur og 17"....


Hvor var det dejligt at se veninden igen :o))

...og sikke en fed fornemmelse at sidde og kigge på en 17" skærm i stedet for 15" :o) Noget af en forskel....for slet ikke at tale om forskellen på BattleNet :o))) Tak igen, Anja! :o))

Nå, men ellers var vi jo i biffen og se "Van Helsing"......

Min mening om filmen....hm....ok....fede effekter.....ret tynd historie.......men blev da underholdt :o|
Men det er ikke en film, jeg har tænkt mig at købe.......medmindre jeg kan finde den til 30,- på dvd *G*

Synes det var temmelig langt ude at kalde den for en gyserfilm..det ville være bedre at sige det bare var en actionfilm.... Jeg blev jo ikke forskrækket en eneste gang....de steder nogle folk blev forskrækkede, var så gennemskuelige, at man kunne sidde og tænke.."Ok...når de har dén kameravinkel på.....så er der sikkert et monster lige bagved hende".....og ganske rigtigt....så forudsigeligt....

Til gengæld var både van Helsing og Dracula lækre at se på *GGG* Der er nu noget ved mænd, hvem det klæder at have langt hår....;o) *slurp*

Der var dog een positiv ting at sige om filmen, nemlig den måde den sluttede på....og så vil jeg ikke sige mere...da bl.a. Grith jo har givet udtryk for at hun skal ind og se den :o)

Nå....men vi blev også underholdt af hele fireforfilm....og de tre af filmene skal jeg helt klart ind og se, nemlig;

Troy - Har jo læst Iliaden på oldgræsk.....nå ja...uddrag af den :o)
Harry Potter og fangen fra Azkeban Har læst alle udgivne Potter-bøger og set de 2 første film
The Day After Tomorrow - endnu en katastrofefilm fra manden bag "Independence Day"

Da BattleNet desværre meldte "Realm down" for 20 min. siden...overvejer jeg, enten at gå i seng, eller også at se "Sleeping Hollow"...med Johnny Depp......den har i hvert fald mere uhygge end "Van Helsing"... men der skal jo heller ikke så meget til :o)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar