torsdag den 15. april 2004

Tsk tsk...........hun kunne bare ikke dy sig......

....er langt fra færdig, men det nye layout skulle partout i luften i dag *G*

Så er det jo bare spændende om jeg nu har husket alle Blogbot-informationer m.m.......

Apropos Blogbot, så har jeg - siden jeg begyndte at lave overskrift - opdaget at det uddrag, der vises fra min blog på Blogbot viser dele af min tekst to gange..??? Hvad har jeg mon lavet? *G*

En hel anden ting; gad altså godt få flyttet "Comments" ned under indlægget......men må indrømme jeg ikke lige kan overskue HVILKE koder det er jeg skal flytte....og hvorhen...

...såh........hvis nogen gider hjælpe??! :o)

Forøvrigt mange tak for diverse gode råd - fedt I gider :o)

Nu "mangler" jeg bare at få opdateret alle sider til at linke til css...(!!!).....og at få uploadet skidtet til mit domæne.....men nu skal jeg i seng!!

Glæder mig dog over mit "forårslayout" falder i min smag :o))

Ingen kommentarer:

Send en kommentar