søndag den 25. april 2004

Man kan sagtens feste uden adgang til rindende vand...

...det er mine kære kolleger i hvert fald et godt eksempel på:

De ankom ved 18 tiden......og tog det som en oplevelse at herrerne måtte risle udenfor...og pigerne hælde vand i toilettet fra en spand efter endt ærinde for at kunne skylle. *G*...så ingen holdt sig tilbage, hvad angår indtagelsen af våde varer :o) (Lige bortset fra "chaufførerne")...ej heller indtagelsen af den faste føde...:o)

Kort sagt, vi havde en kanonaften! :o)

Maden faldt i rigtig god jord og guacemolen især, forsvandt som dug for solen :o)


Senere var der diverse drinks og chips med dip.....og musik....
En af mine kolleger virkede lidt overrasket (altså positivt overrasket *G*) over noget af det musik, jeg havde stående i reolen...:o)

Jeg selv blev faktisk også ret overrasket:


Er det også min cd, den der spiller nu?......



Deraf kan jeg så kun konkludere at det hermed er bevist jeg ikke hører musik ret tit, eftersom jeg ikke er klar over, hvad der egentlig står af cd'er i cdreolen *LOL*

Ved halv to tiden sluttede denne dejlige aften så.

Kollegerne kørte ud i den mørke, mørke nat (Her er nemlig MØRKT ude på landet *G*) og hjemad......mens jeg slæbte (endnu) en spand og en dunk udenfor til opfyldning med vand......og så ellers ud i køkkenet og sætte vand over........så jeg kunne komme i gang med opvasken.

For - godt nok sparede de faktisk på glassene og vi spiste af plastictallerkener, men altså.......sådan en mexicansk "buffet" kræver altså en del skåle og fade.......

Ved 3-tiden kunne man næsten ikke se, jeg havde haft gæster....
Næsten al opvask var taget - resten blev taget her til morgen - spisebordet var tilbage i sin sædvanlige størrelse.......og så kunne jeg gå i seng......og sove LÆNGE......glad over det var gået så godt, trods manglende vand :o)

I dag har jeg mildest talt ikke lavet ret meget fornuftigt......nå ja....har været ude efter vand et par gange...for her er stadig intet vand i hanerne....fået lavet en ny (mindre) portion guacemole....

...ellers har jeg ligget på sofaen......set "Bjergkøbing GrandPrix" med katten i armen.....og spist "rester"....men ooh.....hvilke rester......:o)

...og nu tror jeg atter jeg vil smide mig på sofaen, for jeg er godt nok temmelig sløv i dag...

Hav en god søndag aften derude :o)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar