tirsdag den 20. april 2004

Hvor er jeg glad for, jeg ikke er smuk!

Lå og slappede af på sofaen her til aften og zappede formålsløst rundt på alle mine 6 kanaler...og stoppede op ved "Go' Aften Danmark", hvor der var et indslag om et nyt dating-site på nettet...

Det var dog ikke et dating site for hvem som helst.....nope, kun for de smukke.
For at kunne blive bruger, skal man både se godt ud (om man gør det, afgør de allerede eksisterende brugere), desuden have et godt job og en passende løn (læs HØJ løn).

Ophavsmanden til sitet (27 år - mand) samt en 21årig kvindelig bruger (fitnessinstruktør - Gad vide hvor høj en løn sådan en har?) var inviteret i studiet til en snak. ( Min personlige mening om deres udseende, var "Lidt over normalt".......men....jeg er nok også bare syg af misundelse, og derfor taler jeg nedsættende om deres udseende. *GG*)

I starten rystede jeg bare på hovedet over dette nye tiltag, og vidste egentlig ikke om jeg skulle grine eller græde over et så overfladisk koncept.....så jeg nøjedes med at ryste lidt mere på hovedet.

Efterhånden som interviewet skred frem, begyndte jeg dog at ligge og klukke (Nej.....har ikke været inde på Hønespillet i flere dage *G*) - især over den kvindelige brugers udtalelser.....bla. noget i retning af: "Det er da en sejr (!!!! Hva'ba'? En sejr for hvad? Ens selvtillid? For det kan ikke være for ens selvværd *G*) at score en mand, der ser kanongodt ud, som andre kvinder misunder en"....

Jamen...det må da virkelig også bare være den højeste lykke.....!

Folk, der er "velsignet" med et særdeles attraktivt ydre er jo altid lige så smukke indeni....ikke? ;-) og de er også lige så trofaste som de ser godt ud....

....Bare tag Beckham som et aktuelt eksempel... *fnis*
(Spøg til side, er klar over at utroskab forefindes i alle "skønheds-lag")

Så, egentlig er det da underligt at os "almindeligt udseende" mennesker, i det hele taget er i stand til at finde en mage....nå nej....vi finder en, der er på samme "skønshedsniveau" som os selv, selvfølgelig, for ifølge ophavsmanden til sitet, så søger man ligesindede og det var derfor han oprettede sitet, da han var træt af alle de grimme piger på de andre datingsites...så kan vi lære det, kan vi *G*

Nå, men lad os håbe for alle de smukke, smukke mennesker at de finder lykken sammen med en gudesmuk partner, der tjener kassen.......for mindre kan jo ikke gøre dem lykkelige...:o)

....Jeg har dog lidt ondt af alle de, der søger at blive optaget på sitet....og bliver afvist........Kun hver 10. bliver optaget - foreløbigt har over 30.000 fået svaret: "Du er ikke ønsket, du er for grim". Avs.

Personligt synes jeg, det er superdejligt at være i stand til at være fuldt ud tilfreds med en mand, der har et "almindeligt ydre"...og et afsindigt smukt indre :o))))

Hvad synes du om sådan et site? Synes du det er til at grine eller græde over?
Hvor vigtigt er det for dig at have en gudesmuk partner?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar