lørdag den 17. april 2004

Foreløbigt 10 timer foran skærmen...

...og er slet ikke færdig endnu.....men i det mindste kan jeg nu holde en pause fra skærmen og rykke hen i sofaen. Skal nemlig i gang med at danne mig et overblik over oplæggene til den engelskprøve mine to engelskhold skal op i i slutningen af maj måned.

Jeg er stadig i rimelig god tid, da opgaverne først skal sendes til mine censorer d. 7. maj - men eftersom jeg selv producerer det meste materiale tager det jo noget længere tid at få færdigt.

Derfor jeg har buret mig inde denne weekend - så må oprydning og rengøring vente - støvet løber ingen vegne - desuden får jeg 5-7 gæster på lørdag, så her skal nok nå at blive gjort rent inden *G*

Men - i morgen VIL jeg altså en tur i haven, omend det kun kan blive et par timer, før prøveoplæggene kalder igen. Den køkkenhave skal startes nu!

Men, hvis jeg slet ikke er gået i gang med prøveoplæggene endnu, hvad i alverden har jeg så brugt de sidste mange timer på??

Tja, har lavet en del forberedelse til mandag....og da jeg nu var i gang, kunne jeg lige så godt planlægge resten af ugen samtidig :o)

Jeg har fået lavet det meste af det materiale, der skal bruges i næste uge, så det bliver jo en "loppetjans" at forberede sig hjemme i næste uge......ehm......glemte lige jeg jo nok ikke bliver færdige med alle prøveoplæg foreløbigt, så der er altid noget at lave, når jeg har lidt fritid *GG*

En af de ting jeg har lavet i dag, er en - forhåbentlig - hjælp til mine elever, til at kunne huske personer og deres indbyrdes forhold i nogle af de film, vi har set, for ikke at nævne noget så "simpelt" som hovedpersonens navn!!

Nogle gange kan man foranlediges til at tro, eleverne har sovet under filmen, siden de intet kan huske *G*

Derfor har jeg lavet sådan en slags oversigtskort over to af filmene - så håber jeg de får det hele lidt mere på plads i deres små stakkels hoveder :o)
Begge film kan de nemlig "risikere" at skulle snakke om til prøven...og så er det ikke ret fedt, hvis de roder rundt i hvem der er hvem - det ville tyde på at eleven har forberedt sig dårligt - og det er der ingen, der scorer gode karakterer på! *G*



Hmmm....inden jeg smider mig i sofaen med alle papirer etc. tror jeg lige jeg vil smutte ud i køkkenet og lave mig noget mad........hm.......måske en æggekage......ai....har hverken bacon eller purløg :o(...

Så må jeg finde på noget andet - eller lade være med at spise noget!

God lørdag aften derude :o)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar