torsdag den 15. april 2004

AHA....jeg MÅ ikke lære at lave CSS!!

Jamen, så er der da ikke noget at sige til, at jeg ikke kan lære det......*G*

Søde Anja har sendt mig en ganske udførligt beskrivende mail med tilhørende filer...efter at have læst hendes forklaring på css et par gange, åbner jeg så css'et i Frontpage for at lave nogle ændringer = lege med det, så jeg lærer css at kende.....

Umiddelbart begynder jeg at fatte hvad stylesheets i det hele taget går ud på..*hurra*..og jeg begynder at lave ændringer til et layout, der gerne en gang skulle blive afløseren for dette, når jeg en gang får bloggen smidt over på mit domæne.....(Ja, ja Anja, dén mail har jeg endnu ikke fået læst grundigt - jeg vil helst have bloggen til at se ud, som ønsket....før jeg flytter noget *S*)

Så langt så godt.....indtil jeg lige vil gemme for at "teste" i html-filen - og se de ændringer jeg har lavet....for det eneste, der sker er følgende....:



Dette sker ikke bare een gang....eller to gange.......selv efter genstart sker det samme..3, 4 og 5 gange......

"Jamen, så laver jeg da bare et css selv og kopierer indholdet fra Anjas medsendte fil".....med samme sørgelige resultat, da jeg forsøger at gemme!

Ergo kan jeg da kun konkludere, at det bare ikke er meningen jeg overhovedet skal begynde så meget som at overveje, at lære noget om css....eller andre "sjove ting" for den sags skyld. *G*

....og ja, ja, jeg har hørt til bevidstløshed at Frontpage er noget l..., men altså...da jeg jo først lige skal lære hvordan stylesheets-koder ser ud, er jeg nødt til at have et program, der hjælper mig......(Hvad det jo så godt nok ikke gør - i hvert fald ikke lige just på den ønskede måde *GG*)...
Jeg kan ikke "bare" lave et stylesheet i notepad, som diverse html-nørder kan.

Så, konklusionen må være, at min blog bare skal se ud som den gør i al evighed....!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar