søndag den 14. marts 2004

Lady Salsa

Kl. 20 var vi så på plads i Falconer til et forrygende show: "Lady Salsa".

Showet/musicalen var en fantastisk oplevelse, og afslutningen var helt i top: Hele salen(Nå ja, næsten hele salen - men det vender jeg tilbage til)stod op og dansede, klappede og skrålede med.

Man kunne ikke undgå at komme i ekstra godt humør af at se på de glade dansere og så høre den livsbekræftende salsamusik - et dejligt punktum på en rigtig god dag :o)

MEN - hvor kan det dog irritere mig, at nogle folk, åbenbart føler sig for "fine" (eller hvad deres problem nu er)til at deltage i udfoldelse af ren og skær livsglæde.

Kender du typen, der bliver SIDDENDE på sin plads, mens resten af salen står op, hujer og klapper og danser? Her til aften sad der skråt til højre på rækkerne foran mig hele 10-12 af slagsen!! (Række 1 og række C)

Jeg kan virkelig kun undre mig over at sådanne folk overhovedet tager ind og ser sådan et show. De burde da være klar over, at de ville kunne "risikere" selv at deltage som en del af underholdningen :o)

Hvis de så i det mindste havde set ud som om de kunne LIDE det de så, men nix, ikke så meget som et lille smil kunne man få øje på i deres stramme betræk :o(

De burde være blevet hjemme og have overladt deres gode pladser til folk, der ville have fortjent dem mere :o))

Ingen kommentarer:

Send en kommentar