onsdag den 17. marts 2004

JEG HOLDER DET BARE IKKE UD!!

ARGH altså....! *suk, piv, hulk*

Glad og fro kørte jeg på arbejde i dag, vejret var jo perfekt....for slet ikke at tale om de milde vinde, der blæste, da jeg vendte snuden hjemad...FORÅR!!!.....men........AK.......havde i min glæde over forårets komme helt glemt, hvilke frustrationer jeg nu skal imødese HVER ENESTE dag frem til oktober/november...*snif*

Hvad er det så lige der kan gøre mig så trist??

 Nu er trist måske ikke lige det rette ord at bruge i denne sammenhæng......men hvad andet kan man kalde det, når man føler sig magtesløs og lettere depri over ikke at kunne være en af dem.........der kommer fræsende på en mc......

Og hvorfor køber jeg mig så ikke bare en, er der sikkert nogen der nu spørger?!

Svaret er simpelt: Sålænge jeg ikke en gang har de 10.000,- som det åndssvage lille lyserøde kort med dertilhørende ret til at føre en mc koster, ja så har jeg da slet ikke pengene til en mc....!

 Jeg var faktisk begyndt at spare op og troede det ville lykkes denne sommer..(...med lidt hjælp fra skattevæsenet, eller i hvert fald den der ekstra feriegodtgørelse)...men hvem kunne også vide at jeg ville rende ind i en kæreste, der er megadyr at se?!(=flybilletter) Ikke jeg i hvert fald *G*

Troede faktisk jeg fint ville kunne leve med at det heller ikke blev i år jeg fik sparet sammen til pappet, da jeg jo havde mødt ham.....øhm....men det var jo ligesom også ganske nemt at tænke sålænge der var 0 grader og ingen mc'er på vejene *GG*

FRUST, FRUST, FRUST her i hytten!

Nu må den der KENOkupon gerne snart give noget mere end de der 5,- 10,- 60,- og 105,-....bare 10.000,- fx. *G*

Nogle gange spekulerer jeg på om der sidder nogen et eller andet sted, der ikke ønsker jeg skal køre mc....fordi jeg i så fald vil køre mig selv ihjel (eller rettere; blive kørt ihjel af en bilist) siden det åbenbart bare ikke kan lykkes mig at få skrabet pengene sammen til pappet i det mindste....!

Jeg tror jeg atter må i gang med at læse en, i øvrigt suveræn bog, om positiv tænkning....denne gang med focus på at få det #%)(/¤)%/ pap og den dertil hørende mc....så jeg også ville kunne nyde foråret i fulde drag.... :o)

Ja, ja, ved godt jeg i det mindste kører på en tohjulet....det er også helt fint, sålænge der ikke er mc'er på vejene *GG* Bare i dag talte jeg de første 15 :o(((((

Tror det er på tide at komme på BattleNet og slå nogle monstre fordærvede *G*

P.S. Har lige fået alletiders ide.........men ved ikke lige hvor jeg skal henvende mig? Nogen der kan hjælpe?? Jeg er nok VERDENS dårligste bilist - da det at køre bil bare IKKE interesserer mig et hak. (Jer fra "Danmarks værste bilist" - gå hjem og vug, jeg kører 1000 gange værre end jer selv på jeres værste dag! *G*)

Jeg er dog indehaver af et kørekort til bil.....(!!!) Til gengæld er jeg en habil fører af tohjulede køretøjer med motor...(foreløbigt 18.000 km på 1½ år uden uheld, på trods af diverse møder med "snigmorder-bilister"!!)...så vil gerne lige have ombyttet mit splinternye bil-kørekort (fra 1986 *G*) til et mc-kørekort...........tak!

Hvis det ikke kan lade sig gøre......KØBER JEG SGU EN BIL og begynder at gøre vejene RIGTIG usikre...!!! *GGGGGGG*

Ingen kommentarer:

Send en kommentar