tirsdag den 23. marts 2004

Er træt i dag...

...så tror jeg vil hoppe i seng lige om lidt. En anden forklaring kan selvfølgelig også være at jeg på skolens bibliotek har lånt "Spar dame" og "Christine" af Helle Stangerup og gerne vil læse *G* og læser nu en gang bedst, liggende i min seng.

 Jeg ved ikke hvorfor, men lige pt. har jeg et pokkers mas med at komme op om morgenen - det plejer ellers at være værst om vinteren, når det er mørkt og skummelt udenfor....plejer ikke at have synderlige problemer, når det er lyst, når jeg skal op.

Godt nok elsker jeg at sove længe og er EKSPERT til, lynhurtigt, at få vendt op og ned på nat og dag, men til hverdag har jeg normalt ikke så svært ved at komme op, fordi jeg sørger for at sove nok. (Slukker lyset FØR midnat *G*)

Hvis ikke det var for min elskede kat, der gjorde mig opmærksom på sin skrækkelige sult (Han var simpelthen ved at DØ - intet mindre!!! *G*) her til morgen kl. 7, ja, så var jeg da først vågnet ved 8-9 tiden!

Af uransalige årsager havde jeg nemlig bare slukket vækkeuret, da det ringede første gang kl 5, i stedet for at gøre som jeg plejer; at stille det til kl. 6.....og så igen til kl. 7. (Det er muligt nogen vil kalde dette morgenritual selvpineri, men jeg elsker altså at vide jeg kan sove 1 time mere...og 1 til.....og systemet fungerer upåklageligt langt de fleste dage...bare ikke lige i morges :o)  

Hvordan har DU det med at komme op om morgenen?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar