søndag den 28. marts 2004

En sjovere form for oprydning...

...er helt klart den oprydning jeg er i gang med lige nu; nemlig at rydde op på min harddisk!

Når man kun har 20 GB til rådighed, er det begrænset hvor meget man kan have liggende - desuden er det jo også en temmelig god ide, at få taget backup af og til :o)

Jeg har fået brændt to CD'er og mangler nu "kun" at få ryddet op i mappen "Undervisningsmateriale".......men det er også den, der vil tage længst tid.

Af uransalige årsager har jeg det sidste år gemt undervisningsmateriale i 2 forskellige mapper (så tro da pokker jeg ofte ikke har kunnet finde det jeg skulle bruge! *G*) så nu skal jeg i gang med at forsøge at danne mig et overblik over hvad jeg egentlig har liggende......og hvor meget, der ligger dobbelt!

Der bliver kun sorteret i det i dag, men det bliver vist også en ret stor opgave; der er 633 MB filer, der skal sorteres...så.......jeg ved godt hvad de næste par timer kommer til at gå med - men jeg foretrækker klart denne form for oprydning frem for den kedeligere af slagsen; den med støveklud :o)

Har du altid orden på din harddisk eller må du også lave hoved-oprydning af og til??

Ingen kommentarer:

Send en kommentar