onsdag den 25. februar 2004

Hankønsvæsener kan roligt springe dette indlæg over...

... det handler nemlig om vinger.

Ikke på vilkår om jeg kan se een eneste fordel ved de såkaldte "vinger" på bind!

Personligt køber jeg ALDRIG bind med vinger, men det hænder jo at man må låne et bind - og så er det dælme altid med vinger. Jeg fatter det ikke!

Jeg er af den overbevisning, at de der vinger KUN er sat på, som et ekstra irritationsmoment - som om det ikke var irritation nok at have menstruation i det hele taget!

Så når jeg er nødt til at benytte sådan et "vinge-bind" bliver vingerne resolut klistret fast på bagsiden af bindet, så det fungerer som et rigtigt bind (og desuden er nemt at udskifte - i modsætning til et korrekt monteret "vinge-bind", hvor man nærmest må flå bindet af og hvor vingerne desuden næsten altid efterlader en stribe af "limen")



Ingen kommentarer:

Send en kommentar