søndag den 29. februar 2004

Første barbarian.....

......Ja, snakker altså om BattleNet. *G*

 Har denne gang prøvet en helt ny (for mig altså) character, nemlig en barbarian - foreløbigt er han lvl 24, og er da ikke død endnu.

Det ville også være skidt eftersom jeg kun spiller hardcore ladder *G*

 Så må tiden vise hvor højt et level jeg kan få ham op på. Min højeste ladder character indtil videre er en lvl 76 sorceress, så der er et pænt stykke vej endnu *G*

Som det fremgår af ovenstående har jeg tilbragt en hel del tid på BattleNet i dag, men her til aften har jeg nu mest tilbragt tiden foran den anden skærm. Skulle da lige se 9. afsnit af Krøniken, og lige efter startede en thriller med Hugh Grant på TV2 ("Desperate Metoder").

Har set den før, men mente at huske den var ok underholdende - og det var den :o)

 Nå, men ellers er det jo ved at være sengetid, fryder mig over der er omlagt skema i næste uge, så jeg har fri allerede kl. 12 i morgen :o)))

Ingen kommentarer:

Send en kommentar